Even bijhalen! - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Robert Schavemaker - WaarBenJij.nu Even bijhalen! - Reisverslag uit Gotenburg, Zweden van Robert Schavemaker - WaarBenJij.nu

Even bijhalen!

Blijf op de hoogte en volg Robert

03 Juni 2013 | Zweden, Gotenburg

En opeens denk je.. Hoe lang is het geleden dat ik voor het laatst iets heb geschreven? Dan kijk je en zie je dat het exact twee maanden geleden is.. Ik weet niet waarom ik twee maanden niet heb geschreven. Geen tijd? Dat kan het niet zijn.. Geen tijd voor gemaakt? Misschien. Wellicht overbodig vanwege updates en foto's op facebook enzo? Anyway, de tijd gaat zo ontzettend snel dat het er denk vaak gewoon bij inschiet. En elke dag is er wel wát te doen. Zo veel leuke en interessante mensen hier er is altijd wel iemand waarmee je wat leuks kan doen. En het weer helpt ook ontzettend. Bovendien de laatste maanden weer veel gereisd. Letland, Noorwegen, Estland, Rusland en Finland aan de verzameling toegevoegd. Echt stuk voor stuk super landen om te bezoeken. En uiteraard aardig wat gefeest daar :). Ik noem de 1 euro shotjes bar in Talinn, de 5 euro whisky flessen op de boot en uitgaan in Europa's hoofdsteden! Maar om iedereen die dit leest niet een totaal verkeerde indruk te geven, laatste Zweedse vak inmiddels ook (waarschijnlijk high passed) afgerond. Dus alhoewel dat niet veel aandacht krijgt, toch wel het vermelden waard.

Twee maanden is te lang om alles stuk voor stuk te beschrijven. Zo veel herinneringen en leuke dingen gedaan, ik moet net zoals wanneer ik skype met mijn ouders, mijn telefoon met foto's erbij pakken om precies te kunnen vertellen wat ik allemaal heb gedaan. Ah, laten we beginnen bij waarmee m'n laatste blog eindigde: Planning vóór volgende blog: 3 tentamens gehaald, Riga geweest, Stockholm geweest, Oslo geweest en weer een hoop nieuwe verhalen om jullie toch weer even uit de dagelijkse sleur uit dat koude kikkerlandje te halen. Well, 3 tentamens gehaald is twee geworden, omdat ik 1 vak heb laten vallen. Bleek dat ik te veel vakken volgde, en aangezien volgend jaar rustig is kan ik dat beter volgend jaar doen. Maargoed twee gehaald dus. Riga, Stockholm en Oslo inderdaad geweest, en StPetersburg, Talinn en Helsinki dus. Verder was het hier geen Koning(inne(s))dag, maar ook een Nationaal feest. Iedereen ging naar het park waar werd gedronken en gefeest tot 's avonds laat. Ik uiteraard volledig in het oranje! Verder in mei: Zonnen bij het meer, flunkybal (duits bal en drinkspel) toernooi, de handelskroeg woensdagen, pubbing thursdays, Eurovisie schaamte, en natuurlijk Dennis hier! Dat was een super week!

Verder is nu de tijd aangebroken dat iedereen naar huis gaat. Deze week een hoop en vanaf 15 haast iedereen. Ik heb besloten om te blijven tot het Midsummer festival! Dat is 21/22 juni. Treinticket ondertussen geboekt , de 25e om 09.57 weer op Amsterdam Centraal! Tot de 15e dus een hoop afscheidsfeestjes en BBQ's, daarna wellicht tijd voor wat studie sinds ik 1 juli nog een Nederlands tentamen heb! Ook komt Rowdy wellicht nog deze kant op, als het beter met hem gaat! Als julie mij nu weer willen excuseren, de zon wacht op me!

Laatste blog zal vlak voor ik wegga zijn, en anders tot na de 25e!

Hakuna Matata.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Gotenburg

ZWEDEN 2013

..

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Even bijhalen!

03 April 2013

Over studiepunten, Lapland en Zweeds pasen!

08 Maart 2013

Time flies!

04 Februari 2013

Wie de wegen altijd maar bewandeld...

25 Januari 2013

Supersupersuper vet!!
Robert

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1067
Totaal aantal bezoekers 4285

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 30 Juni 2013

ZWEDEN 2013

Landen bezocht: